poniedziałek, 6 kwietnia 2015

PIOSENKI MARCA + appka

Aplikacja Shazam
  Muzyka jest czymś wspaniałym, chyba nie tylko dla mnie. Słucham to, co wpadnie mi w ucho w radiu czy też będąc u koleżanki , i właśne z tym miałam największy problem ponieważ, nie zawsze udawało mi się poznać wykonawcę i tytuł piosenki. Napewno komuś z Was też się to przydarzyło, lecz u mnie wszystko się zmieniło gdy poznałam aplikacje Shazam, którą serdecznie polecam.(aplikacja ta w kilka sekund odpowiada na pytanie "jaka to melodia" nasłuchując dźwięków z otoczenia).
  Dzięki niej w tym miesiącu poznałam nowe tytułu piosenek, które bardzo mi się spodobały i chciałabym je Wam polecić na miłe wieczorki i szalone zabawy z przyjaciółmi.  
YouTube

1.Ellie Goulding - Love Me Like You Do ^^^^^^^^^^^



   
   

2.Ed Sheeran - Thinking Out Loud
                         ^^^^^^^^^^^^^
YouTube



                    3.Ed Sheeran - I See Fire
^^^^^^^^^^^^
YouTube






                         4.Maejor Ali - Lolly ^^^^^^^^^^^
                      
YouTube






5.Tyga - Wait For A Minute ^^^^^^^^^^^^
YouTube






                                                                                                                                         6.Mark Ronson - Uptown Funk ft. Bruno Mars
                               ^^^^^^^^^^^^^
YouTube

                                                                                            



  

 7.Meghan Trainor - Dear Future Husband ^^^^^^^^^^^
YouTube





                 8. Iggy Azalea - Trouble ft. Jennifer Hudson
YouTube
                                                                                                    ^                                 10.Britney Spears - Baby One More Time

                                                                                                                                                                                              ^^^^^^^^^^^^                                              

 

 

                  A WY JAKIE PIOSENKI POLECACIE ?? :)                                                   XOXO 








    3 komentarze:

    1. Pierwsze 3 piosenki to od pewnego czasu moi ulubieńcy!♥

      Jully-Blog [KLIK]
      Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj! :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ojjej badrdzo dziękujemy! zapraszamy do zaobserwowania nas i śledzenia kolejnych postów :) POZDRAWIAMY

      OdpowiedzUsuń